Over Frictionless
Visie:
Haal frictie uit het koopproces
In complexe marketing en sales ligt het meeste werk bij de klant. Zelf wel eens een auto gekocht? Dan weet je hoeveel werk dat is. Wedden dat jij er minstens drie keer zoveel tijd aan kwijt was dan de dealer?
Voor B2B-klanten geldt hetzelfde. Wil je dus meer verkopen? Focus dan niet op het verkoopproces, maar het aankoopproces.
Frictionless helpt je hierbij. Dat begint bij het begrijpen van je klant (onderzoek). En het helpt je daarna om je processen, teams en middelen te optimaliseren. Frictie weghalen voor je klant. Zodat kopen bij jou een eitje wordt. En het halen van je groeidoelstellingen ook!

Wie:
Ruud Verstraeten
Ruud ademt groei in de digitale wereld en ziet dat er nog een wereld te winnen is in de relatief digitaal onvolwassen wereld van de B2B. Door altijd te vertrekken vanuit de online klant en dit perspectief door te vertalen naar een helder (inbound) marketing- en salesproces met behulp van marketing- en sales automation voegt Ruud, als marketing en sales consultant, waarde toe.